dinsdag 21 juni 2011

Arlette for president

Congratulations, you are currently in the running towards becoming Netherlands next Marketing Talent of the Year - wat klinkt dat gaaf! Had ik altijd al een keer willen zeggen.

Dag twee van de 'buzz ronde' is begonnen. En gezien mijn zwangerschapsverlof houdt niets me meer tegen. Ik maak m'n promotieplan af en ga aan de slag. Een blog op molblog.nl staat op m'n lijstje, maar dan natuurlijk eerst een blog op m'n eigen site.
Mails naar familie, vrienden - die staan al klaar. Evt Google Adds inzetten? Wel leuk om een keer uit te proberen. Een persbericht voor de lokale pers heb ik al geschreven in m'n hoofd.

Uiteraard denk ik terug aan vorig jaar. Ook toen was m'n energielevel niet te stuiten. Als team van 8 zouden we in juni meedoen met Alpe d'HuZes. We zouden in plaats van de vereiste 30.000 euro wel 40.000 euro bij elkaar halen voor de stichting Alpe d'HuZes. Naast het trainen voor de berg (iedereen beloofde minstens 2x naar boven te fietsen en sommigen zelfs 5 a 6 keer!) was promotie maken net zo belangrijk.

In de blog van mede-marketeer Lysette heeft ze het vanmorgen over samenwerken. Ook tijdens Alpe d'HuZes hebben we moeten samenwerken. We hebben werkelijk waar alles uit de kast getrokken. Persberichten, blogs, meedoen aan LINGO, presentaties in de bedrijfskantines, flyers, t-shirts, sponsors werven, een spinning marathon en een heus eigen benefietconcert. Alles mocht en alles kon. Zelfs op zondagochtend op de rommeltjesmarkt staan - het kon ons echt niet deren.

Op 3 juni 2010 sluiten we een jaar Alpe d'HuZes af met de hele dag afzien op de fiets (als team zijn we 29x naar boven gefietst), maar ook met het streefbedrag: 40.000 euro!
Vol trots kijk ik hier op terug.

Dit jaar heb ik twee uitdagingen: moeder worden en de titel om Marketingtalent van het Jaar winnen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten