maandag 20 juni 2011

Marketingtalent


In oktober werd ik gefilmd voor mijn nominatie als Marketingtalent van het Jaar.
In december kwam de website op internet.
In februari dronken we een borrel met de organisatie en wat mede deelnemers.
Vorige week kregen we de briefing over de eindronde en de website.

Vandaag, 20 juni is de website live gegaan en kan de wedstrijd écht beginnen! Wie is het meest creatief en wie krijgt daardoor de meeste 'likes' en 'tweets'. Ja, social media moet worden ingezet, hoewel de organisatie ook graag ziet dat we andere media gebruiken.

Dus, daar zit ik dan, maandag 20 juni, na te denken over mijn promotiestrategie voor de komende twee weken.
Ga ik een persbericht schrijven?
Sowieso een blog op deze website, Twitteren en Facebook-en... En hoe houd ik de spanningsboog de komende twee weken strak? Gaan mensen me niet irritant vinden?

Met mijn ervaring van vorig jaar (als team 40.000 euro opgehaald voor de Stichting Alpe d'HuZes, waarvan er 11.000 euro door mij werd opgehaald) gaat hier zeker bij helpen. Hopelijk het feit dat ik de enige business-to-business marketeer ben ook. Ik neem het op tegen marketeers die grote bekende namen op hun visitekaartje hebben staan...

Will keep you posted!
Voor nu: graag #mtoty_arlette achter elke tweet!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten