maandag 27 juni 2011

Heel eerlijk...


OK, heel eerlijk gezegd ben ik niet blij. Ik ben op zaterdag van de derde plek 'gestoten' en stond het hele weekend op de vierde plek. Not my place to be zeg maar...
Vandaag was er een lichtje aan de horizon en stond ik een paar uur weer in de top drie. Maar helaas, de concurrentie is sterk - sinds vanavond ben ik weer een plaatsje naar beneden geschoven (en is zelfs de samenstelling van de top drie veranderd).

Dus, zit ik op maandagavond, zo'n 40 graden op onze zolder, achter m'n PC. Ik kan het echt niet hebben!

Volgende week lach ik hierom - hopelijk niet met kiespijn. Aan zo'n wedstrijd meedoen is erg goed voor je bloeddruk, ook al moet ik daar nu een beetje op letten. Het geeft me tenminste wel het bewijs dat ik vre-se-lijk ambitieus ben en niet tegen (mogelijk) verliezen kan. Hopelijk zijn dit goede eigenschappen om als goede marketeer gezien te worden...?!

Maar voor nu, heel eerlijk gezegd, denk ik niet aan volgende week, maar hoop ik dat ik kan slapen vannacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten