maandag 4 juli 2011

The count(down) has begun...


Het is nu toch bijna tijd... nog 1,5 uur en dan is de 'buzz ronde' voorbij. Deze #mumtobe gaat slapen, en morgenochtend zien of ik in de top drie ben geƫindigd...

Afgelopen vrijdag had ik 753 stemmen... Wat een ongelofelijk aantal! Bij deze wil ik IEDEREEN bedanken voor het stemmen de afgelopen twee weken! Helaas kan ik (nog) niet achterhalen wie er allemaal hebben gestemd en kan ik ook niet iedereen persoonlijk bedanken. Maar, diegene die ik ken en die heel veel hebben gedaan zijn: @munnikie, @lindadeborst, @dewatersport, @chantaldelie, @silvieindevs, @byesther, @eeilander en @jpdebeer. Jullie wil ik in het bijzonder bedanken! Je kan veel doen via internet om stemmen te verkrijgen, maar daar red je het alleen niet mee. Je hebt JUIST familie, vrienden en collega's nodig die extra activiteiten ondernemen! Dus: MEGA BEDANKT!!

Om de balans op te maken, kijk ik terug naar twee enerverende weken met een hoop social media buzz... Ik hou van lijstjes maken, dus hierbij:


Het aantal keer dat #mtoty_arlette is gebruikt volgens:
- Google Alerts: 1.600
- Google Search: 1.650
- Linkedin: 123
- Hyves: 8

Een laatste grappige website die ik heb gevonden is hashtagify.me. Volgens deze site is de hashtag #mtoty_arlette 1,767,086 keer in 72,428,016 tweets voorgekomen. Yeah right!

Waar ik zeker trots op ben zijn mijn blogs die flink bezocht en gelezen zijn:
- Mijn blog op Molblog.nl is 27.223 keer (!) bekeken, 22 keer geTweet en 7 keer geShared.
- Mijn tweede blog op Molblog.nl is 12.950 keer bekeken
- Mijn website dejongemarketeer.blogspot.com is in totaal 266 keer bezocht de afgelopen maand

Conclusie: bloggen vond ik al te gek, daar ga ik zeker door!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten