donderdag 28 juli 2011

And the winner is


En toen was de strijd alweer gestreden en is het gewone leven met zwangerschapsverlof in volle gang. Michael Blankert heeft uiteindelijk de titel Marketingtalent van het Jaar gewonnen. En terecht! Van de drie finalekandidaten had hij gewoon het leukste en beste verhaal.
Uiteraard baalde ik wel tijdens de finale. Daar had ik ook kunnen staan! Het scheelde uiteindelijk toch nog zo'n 100 stemmen.
Waar ik wel super trots op was, is dat de top 4 voor 85% van de stemmen heeft gezorgd. And that includes me... dus was al mijn harde werk niet voor niets geweest.

De dag van de finale werd ik trouwens geïnterviewd voor MarketingRSLT, de kwartaalbijlage van Tijdschrift voor Marketing voor de rubriek 'mijn beste campagne'. Interview mét photo shoot. Een erg leuke bezigheid tijdens m'n zwangerschapsverlof en zeer egostrelend... ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten